.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی: درگیری مسئولان به نفع کشور نیست

محسن رضایی، نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در این کشور برای بسط عدالت و تحقق آزادی شهیدان فراوانی از میان فرزندان خود تقدیم انقلاب و کشور کرده ایم و اکنون نباید برای تقسیم غنایم با هم درگیر شویم زیرا این وضع به نفع کشور نیست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محسن رضایی امروز در جمع مردم شهرستان رامهرمز گفت: کشور با تبلیغات و شعار دادن اداره نمی شود بلکه باید برنامه عملی و علمی برای اداره کشور داشت و کشور را برای تبدیل شدن به قدرت اول منطقه با جهش مواجه ساخت نه اینکه با درگیری و اختلاف کشور را وارد بحران کرد.

وی عنوان کرد: در مناظره تلویزیونی خود با سایر نامزدهای انتخاباتی در تلویزیون، تنها 10 درصد از مشکلات کشور را بیان کردم چرا که اگر قرار بود تمام مشکلات را بازگو کنم نگاه مردم به بسیاری از مسائل تغییر می کرد. من برای گرفتن یقه کسی پای میز مناظره ننشستم بلکه قصد داشتم با ترسیم فضای کنونی کشور، برنامه هایم برای برون رفت از مشکلات را بیان کنم.

خوزستان آزمایشگاه مدیران شده است

رضایی با انتقاد از شرایط موجود استان خوزستان گفت: متاسفانه امروز خوزستان تبدیل به آزمایشگاه شده چرا که مدیران مختلف پس از حضور در این استان و گذراندن تجربه های مختلف به استانهای دیگر می روند و تجربه خود را در آن استان به کار می برند و این استان خوزستان است که از جابجایی متوالی مدیریت ضرر می کند. اگر من رئیس جمهور شوم تمام این مسائل را به پایان می رسانم و از مدیران مقتدر برای اداره استان خوزستان و سایر استانهای محروم استفاده می کنم.

وی ادامه داد: اکنون استان خوزستان به مکانی تبدیل شده که هر کس وارد آن می شود با یک فضای غم آلود مواجه می شود چرا که مدیریت این استان مطلوب عمل نکرده و مردم را نا امید کرده است.

رضایی افزود: من برای یک کار اساسی آمده‌ام و دلم می‌خواهد در هر کس برنامه‌های مرا مطالعه کرد و این برنامه‌ها مطلوب بود به من رای بدهد.

نامزد دهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به کاهش مدت خدمت سربازی تصریح کرد: اگر رئیس جمهور شدم قصد دارم مدت خدمت سربازی را به یک سال کاهش دهم. ضمن اینکه اگر کارخانه ای یک دانشجو را به خدمت بگیرد نصف حقوق آن را دولت پرداخت خواهد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.